Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Sunday 29 May 2011

kenapa kenapa kenapa ?


Bila mula je cuti sem , aku susah sangat nak tidur malam . bila dah pukul 5 pagi o 6 pagi baru la rasa mengantuk . kadang kadang tu sampai 8 pagi o 10 pagi baru tidur . Haiah apa nak jadi lahh anak Ismail ni . Semalam aku tak tidur , tidur pukul 8 pagi tadi . 8 malam ni baru bangun ! terbaikk..

semalam teman si NF tengok bola . dia tengok dengan kawan dia kat kedai , aku kat rumah tapi tunggu la texting semua . then abes bola dia kata dia hantar macik dia g keje . tu aku kene tunggu sebab dia tak tido malam , then nak hantar makcik dia bgtahu dia tengah mamai pulak tu , ya allah risauu ! tunggu dia balik . dah balik tu texting smp pukul 8 pagi dia kata nak keluar pulak member ajak , aku malas nak tunggu sebab dah pening sangat . aku pun tidoo ! pukul 12 dia call cakap dah balik then main futsal kul 2. aku pun ok je lahh . pukul 5 dia call cakap dah abes main futsal . aku cakap g balik tido . dah sampai rumah dia call cakap nak tido . aku pun apa lagi aku pun teruskan perjalanan tidur aku . sampai pukul 8 malam mama datang bilik kejut aku tanya adik ngntok sgt ke ? aku cakap hummm . dorang pelik sbb aku tak penah tido lama camni . mama datang siap bawak panadol and air suam ! hehehe ingt aku demam kot . tade lah mama ! adik ok ! iloveyou mama! muahmuah ! malam ni nak tidur pukul berapa pulak ?????? Haiahh ==' Sekian Sahaja .


LOL :
Nabiladira ! :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...