Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Sunday 19 June 2011

macam macam kisahh .

Malam tadi baru start period , setelah sebulan lebih tak period . Yesss period aku tak teratur . kalau dia rasa nak datng dia datang la , kalau tanak datang dia tak datang . bayangkan lahhh dah sebulan tak datang tiba tiba datang memang banyak lahhh and memang sakit sangat lahhhh ! 


Malam tadi bergaduh dengan N sebab aku hangin tak tentu pasal , dia pulak hangin jugak sebab penat :( memang gaduh lahh . lastly aku cakap cowie sygs ! mi period faham ok ? nasib baik la dia faham thanks sygs !


Tomorrow is our monthly anniversary sayangs ! 


3 Years 10 Months !


Terima kasih kerana abg :


Terima umi seadanya
Menjaga umi sepanjang kita kenal 
Bagi kasih sayang yang cukup
Selalu belai umi dengan sebaiknya
Layan semua kerenah umi
Layan semua maki hamun umi
Layan family umi sebaiknya
Cinta and sayang umi seikhlas hati abg
Banyak lagi tak dapat nak listkan 

TERIMA KASIH NABIL FIKRI BIN ROZANI !

Perangai aku yang buruk :

Kuat merajuk ( yang paling utama )
Cepat ubah mood
Suka cari gaduh
Suka di beri layanan dan perhatian
Manja
Sensitif
Boros
Kuat cemburu ( yang utama juga )
Nak msg 24jam kalau boleh dengan dia 
Nak dia spendtime dengan aku jek ( HAHA )
Suka baring dekat peha sesiapa saja ( tanya la kawan2 di kolej and DIA )
Suka gigit kuku

Btw esok nak celeb ! tak sabar nak bagi bantal tu and tengok reaction dia ! hopefully dia suka . and hopefully kitaorang takan gaduh esok nak happy happy jek . sebab kalau keluar kitaorang mesti gaduh walaupun sekejap. HAHA nak buat macam mana kan  ? 

Orang lain kan kalau jauh ok jek dekat gaduh . tapi kalau kitaorang ' DEKAT OK JEK BILA JAUH MESTI GADUH ' terbalik dengan orang lain . lahaiiiii pelik pelik =='

Sampai sini je lah nak keluar dengan acik , kak ryn and acan ni ! byebye readers !

LOL :
Nabiladira

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...