Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Thursday 26 May 2011

love love loveeee ♥

ok ok ! mula lah cerita yang aku nak sangat cerita tu , and macam macam halangan nak cerita . sampai aku ingat ingat lupa dah nak cerita . haiahhh . cuba ingat cuba ingatt !


Yawwww! 20 may hari tu aku start cuti , heaven teramat sangattt ! HAHA . 21 aku bangun pagi dapat msg yang tak menyenangkan . Si dia bg . macam nak break and aku ade buat salah . hati aku mula tak tenteram . aku tak kisah nak break tp jgn dlm hp , bia depan depan . gentle ! aku pun hubungi cab bergerak ke rumah dye dalam pukul 4 ptg.sampai je dia ngh siap siap nak keluar jumpa kawan , *haiah padan muka sape suh ta bgtahu nak datang . aku pun lepak dengan macik macik dia tunggu smp dia balik . dia balik malam . aku taleh nak balik rumah sebab d malam sgt . macik dye suruh tdo situ . aku tido la bangun esok pagi ingat nak settlekan  before tu masakkan makan tengahari dulu , basuhkan baju . bg dia makan semua . time nak settle tiba tiba da ok sendiri . aku cuba nak tanya balik pasal tu , dia tukar topik . haiyakk ! ini macam pun ada . pening . 


malam tu tengah tengok AF dia duduk sebelah, tiba tiba dia cakap 'jum pegi jejalan' aku buat muka pelik . nak dekat 4 tahun ni , aku je ajak dia jejalan . tp malam tu dia ajak aku , agak pelik . aku tanya dia nak pegi mane . dia jawab 'icity' lagiiiiii lah aku pelik . adoiii betul ta betul mamat ni ?! dia cakap cepat siap tercegat buat ape . aku suruh dia siap dulu and dia turun dulu panaskan enjin moto . aku tengah siap siap tiba tiba dia call cakap hujan . haiahh . agak kuciwaa lahh , tapelah tade rezeki . next time . habis AF tgk cerita hantu then tidoo. 


esoknya bangun cam biasa masak lagi makan tngahari , basuh baju , bg dia makan , kemas rumah , lepak lepak . tengok NORA ELENA together . after tu aku ingat nak call abg aku suruh ambik tiba tiba dia kata tayah balik lagi la , malam ni kita pegi i cityyy .haiyakkk kepelikan meanda kembaliii. mengapakahh ? kenapakah ? aku pun ok jek sbb dia nak belanja kan . HAHA . jalan jalan icity snap snap . masuk mini zoo . tengok segala binatang . pictures aku ta letak sebab cable hp mane nth peginyaaa. sampai pukul 11.30 . ta penah aku ngn nabil keluar berdua balik selambat tu . balik terus tido . 


esok paginya aku ingat nak balik , tiba tiba nenek dia sakit . aku call mak nabil datang amek bawak g spital . mak nabil pun datang dgn kakak dia . nabil and akem tinggal kat rumah . kebetulan nabil pun tengah demam mase tu . pergi dari pukul 12tengahari smp 5 petangg , uwaaaa penatnyaaaa . macam2 ragam disitu . balik tu aku terus tiddooooo . bangun maghrib aku call abg aku suruh amek aku jugak . sbb lama dah ta balik rumah . heeeeeee :D pastu saya balikkkkkkkkkkkk! mmg seronok !


sekian sahaja cerita saya yang tak seberapa ni , nanti saya cerita lagii , byebye ! muahmuah ! 






                                                                                                               LOL :
                                                                                                        Nabiladira ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...