Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Saturday 28 May 2011

setelah sekian lama ...

jeng jeng jengg ! mesti korang fikir kan apa yang sekian lamanya .. haiahhh meh la sini aku cerita kan . tadi aku keluar dengan N (hubby), Apis and Lynda . Ya allah weyh korang tahu takk , aku dah berzaman tak tengok wayang *kesian kan ? HAHA . I means tengok wayang dengan N . Dengan kawan kawan kat Kuantan tu adelahh . Yeaaa N saya bukan suka jejalan , window shopping , wayang berbagai . dia suka spendtime kat rumah je . kalau ade cerita baru saya kena lahh beli CD and tengok dengan dia kat rumah . kesian kann ? HAHA tapi saya sudah biasa . lantaklah orang nak cakap ape , kuno ke apa , janji saya dengan dia happy . Eh kejap kejap , kejap tulis aku kau , kejap saya awak . Dah biul dah bella ni , ye lahh terlalu happy . maybe bg sesetengah couple yang selalu tengok movie and jejalan sama sama mungkin biase bagi dorang , tapi bagi aku Luarr biasa !

Btw cerita pasal dalam panggung . ehem ehem *kenyit kenyit mata . HAHA . gempak je kann ? korang tahuuu tak aku tengah ketakutan yang teramat lah maximum , dia boleh buat derrkk makan popcorn . haiyakkkk ! manyak tension ! mula mula tu aku pegang la tangan dia . last2 dia buat derrk aku pun tarik tangan aku and tutup muka sorang sorang , merajuk lahh kann *kononnyaaa . dia bukan pujuk pun , dia meneruskan hal dia iaitu makan popcorn ! ==' Apis and Lynda punya laa lovin kat sebelah , Lynda terkejut je Apis pun hugg and usap usap bahu Lynda , aku ni terkejut N pandang aku gelakkan aku . * N saya tak romantik macam boypren boypren korangg . 


Apabila kotak popcorn tinggal kotak sahaja . dia nak pegang tangan aku ,  aku pun cakap ' tadi abang tanak layan mi ' sambil menjuihkan bibir *tanda merajuk . dia pandang aku sambil senyum dan kata ' love youu'. Ok cair terus . hulur tangan sambil berkata 'ambik lahh' *jeling jeling. *korang nak tahu kenapa aku cepat sangat cair bila dia kata love youu ? sebab dia adalah lelaki yang sukar untuk melafazkan kata kata itu . bila dialog dalam filem tu berkata ' saya sayang awak , awak jangan tinggalkan saya ' dia terus genggam tangan aku . sweet sweet je aku rase *terlebih pulak kan ? ahhh bia lahh feeling aku :D balik tuu dalam kereta aku duduk belakang dia , aku letak tangan kat bahu dia , dia landing kepala kat tangan aku , then kiss tangan aku heee :D 


 Btw cerita ni sumpahhhh serammm gilaaaa ! 4 bintang setengah aku bagiii . Bagi aku yang penakut ni seram gila lahh weyh ! sape penakut cam aku , mmg penakut gila , tapi N kat sebelah boleh gelak tengok hantu hantu tu . tak faham m takda perasaan kah dia ? =='



tadi aku jumpa macik ni kat SR ! rindu sanad sanad ! tu yang pegi jumpa dia kejap alang alang dah kat situ kann . jeles ngn rambut dia ohhh ! tapi jumpa kejap jek , tapelahh nanti kita jumpa lama lama ok ? muahmuah!


ni lahh loving kapel yang aku cakap tu , tengok lahh loving kan ? jeles aku ! =='


nii pulak yang palingggg loving . HAHA loving ke ? tak pun ! tapi tetap bersyukur ! saya sayang awak lahh muahmuah !


Sekian sahaja cerita yang tak seberapa ni , komen lahh ye kalau nak heee :D semoga anda ceria selalu ! 
Goodnight readers ! muah muah !




LOL :
Nabiladira 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...