Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Monday 20 June 2011

happy monthsaryyyy !

Alarm berbunyi lagu Hawaii 5-0 ..

Tepat pukul duabelas :

Pukul sebelas setengah tadi aku da save dekat draft ape yang aku nak send pukul duabelas ni. 
Aku pun foward then SEND !
Sikit punyaa panjang berjelaa aku msg sampai 5 pages dia leh reply
'Happy anniversary sayangg'
 jek !

Aku biasa lah merajuk merajuk merajuk , tak pernah bosan . HAHA

Message kami :
Dia : ' sorry sayang msg abg tak panjang abg kemas bilik tadi '
Aku : ' Hmmm ' * hambek kau rasa kan :p
Dia : ' Umiiiii.. '
Aku : ' apa dia ? '
Dia : ' jangan tinggalkan abg sayang '
Aku : (dalam hati ) Awhhhhh . tapi aku taip tengok lah kalau abg tak buat hal :p
* hambek kau lagiiii ! 

Aku sayang kau sayang lah muncet ! mana mungkin aku tinggalkan kau melainkan kau ulangi perangai lama kau . tahu ? Rinduuu kamu sangat tahuu ? Esok jumpa ok sayangg !

Ohh yaaa cakap pasal jumpa tadi kami texting :

Aku : Esok tak jadi eyh ?
Dia : Nape ?
Aku : saya tanya awak esok jadi tak ?
Dia : Ikut awak lah 
Aku : Abes akem siapa nak jaga muncet ? ( akem adik sedara dia , takda sape nak jaga dah 3 hari dah mak sakit )
Dia : Hantar rumah ulong kot ( makcik dia )
Aku : Ohhh ok ! *senyum sampai telinga ! awak kena balik awalkan ?
Dia : Aah uda takda kunci (makcik dia)
Aku : Tinggal lah kunci kat umah ulong nanti uda nak amek akem kan . 
Dia : Memang la tapi uda tak reti bukak pintu kayu takan nak kunci pagar je bahaya laa. 
Aku : Ok la sygs ! janji kua ! Happy tahu ? muahmuah la , k bye !

Habis . begitu sahaja . habis jek texting . aku bukak almari cari baju yang sesuai . * felling macam first date kenapa eh ? Hummm lantak pi lahh ! now aku dah jumpa baju for tomorrow *serba biru ! I loikee ! nanti kan cerita dan gambar gambar esok hariiiiiii :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...