Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Saturday 25 June 2011

Tiada cerita tapi nak updated jugaaa !

Acane ni tade story tapi nak updated gak , nak cerita pasal apa ya ?
Hummmmm ..  Korang bace je la cerita mengarut pun ok ?

Act tengah bengang ni , tadi tengah syiok syiok tengok Maharajalawak part last sekali Jozan buat persembahan tu , perut aku boleh bantai pulak memulas yang teramat sangat ! Duhhhh ! Aku cuba menahan tapi tak boleh jugak ! Terpaksa la melepaskan show Jozan yang last tu . Hummm kejap lagi nak tengok dalam internet kalau ada orang upload . Mood : menunggu =='

Sekarang relationship aku and N ok je hari hari . Ebery moning dia mesti msg 'Morning princess'.
Aku tahu mesti korang geli and menyampah kan ?
Kadang kadang aku sendirik pun menyampah and tergelak . 
Tapi kadang kadang shuke sanad ! *gediks !
Kitaorang kerap jugak la msg sekarang , kalau dulu susah la jugak .

And and aku ada lagi cerita sedih . Mase dia pergi kawad dekat Melaka dye dapat tawaran masuk Askar Wataniah and Askar Melayu . 
Askar Melayu tu dia punya cita cita . dia minat sangat . 
Aku pun happy la kan kalau dia suka , tapi 6 bulan aku kena tinggal . 
Tiada sebarang komunikasi
Acane ? Sedeh la saya :( ...

Act tak sabar nak duduk rumah baru dengan kawan kawan tahu ! 
tak penah rasa duduk rumah dengan kawan kawan ,
tapi mesti ada masalah nanti kan ! terutamanya masalah KEWANGAN !
sedangkan duduk hostel pun masalah KEWANGAN telah berlaku . ni pulak duduk luar.

Papa saya cakap : 
Adik kena jimat lepas ni , jangan boros . Awak dapat Rm--- Mara tapi minta papa jugak Rm--- seminggu . 
ni dah duduk luar berapa pulak seminggu awak nak ?
Jimat ye ? papa tanak tolong lepas ni kalau tade duit . kena berjimat sendiri .

Saya bercakap dalam sendirian :
Adik tak reti jimat la papa , serius ! jujur dari diri ini saya memang ta pandai berjimat . kalau korang nak kata saya berlagak ke its up to youu , but its true !
siapa yang kenal aku je tahu macam mana aku . 
tolong lah sesiapa yang boleh ajar saya berjimat . 
saya nak kawen ! kalau ta berjimat acane nak kawen ! 

Oklah sampai disini sajalah mengarut , tak tahu nak mengarut apa lagi , penat dah perah otak ni !
Saya undur diri dulu ye kawan kawan ? Dah lewat ni . 
jam sudah menunjukkan pukul 00.51am .
Selamat tinggal pembaca / Goodbye readers ! :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...