Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Friday 24 June 2011

Tiada tajuk .









Sejak kebelakangan ni aku di datangi dengan masalah masalah yang besar . Ya allah dugaan apa yang kau cuba berikan ini ya allah . aku tak kuat untuk tempuhi semua ini ya allah . Masalah masalah semua berkaitan dengan family . Ya allah aku tak mampu ya allah ! Kenapa kau duga dengan sebegini rupa . Luaran aku semua kata aku macam happy . Tapi dalam hati aku tiada siapa yang tahu . Walau macam mana pun aku tetap akan tempuhi dugaan yang kau berikan dengan tabah ya allah . Aku berharap aku boleh tempuh dengan tabah dan sabar . Nasib baik lah N selalu bagi aku nasihat , dengar semua masalah aku . Terima kasih sayang . Hanya allah dapat membalas jasamu sayang . 


Aku berharap masalah masalah ini akan dapat diselesaikan dalam masa yang singkat . Aku tak mampu setiap malam aku menitiskan airmata kerana masalah ini. Aku mahu bahagia dan ceria selalu . Tolong lah ya allah aku bermohon padamu . Aku mohon berilah aku kekuatan untuk menempuh semua dugaanmu . Berilah aku kekuatan ya allah :'(


' Kesabaran membuatkan kita mendapatkan kebahagiaan satu hari nanti '


Aku tahu kau kuat Nabila ! Kau mesti kuat ! Kau bukan manusia yang lemah ! :')

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...