Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Thursday 2 August 2012

saje mengedikkk

assalamualaikum , 
hai haii , 
lama gila dah tak updated blogkan , 
dekat tempat aku kerja facebook taleh bukak , boleh bukak google je , redha jek laa . 
yeahh btw aku baru start kerja dekat Mazda Padang Jawa , 
boleh la kerja sini best jugak la , 
aku kerja sebagai Admin Clerk dekat bahagian workshop , 
Dekat sini aku sorang je perempuan , 
lagi 5 orang tu lelaki . 
aku di panggil sebagai 'kak yong' kat sini , 
kurang ajar kan dorang ?
tapi diaorang baik , ramah , friendly . best laaaaa . 
tapi yang bosannya sini tak banyak kerja mengantukkk -.- 
now pun tgh takda kerja nak buatt . omaiiii tolonglahhh ! 
okay baru cakap dah ada cutomer , gtg byebye :-*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...