Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Thursday 5 July 2012

Assalamualaikum



Holaaaaaaa :)
HAHA semenjak ada berukband ni update belog jek kannn , 

Ini nak story semalam keluar dengan NF lagii , 
semalam mula mula pergi rumah dia tunggu dia siap siap , 
then pergi cuci kereta , beli P tampal P kat kereta , HAHA ye aku baru dapat P .
then pergi ambil adik sedara dia ( akim ) balik sekolah , 
then bawak adik sedara dia pergi rumah HUDA hantar hp dekat dia , 
thnks mok bagi pinjam hp , 
then balik rumah dia hantar adik sedara dia , 
kitaorang pun terus berjalan pergi JJ Bukit Raja beli Famous Amos and makan makan , 
ingat nak tengok wayang tapi tak jadi . Then keluar ingat nak balik , then drive thru egg tart kat KFC jap then gerak nak balik tapi tak jadi bawak dia tunjuk tempat kerja aku . yeahh aku dah nak stat kerja isnin ni , 
dekat MAZDA GLENMARIE . 
Lepas tu jalan jalan sekitar SHAH ALAM . then mak dia call dia nk ajak pergi makan , then pergi makan makan hantar mak and adik sedara dia balik . 
then pergi TRIWAYS dia nak carik jerseyy ,
then balikkkk , and now imissyouuu :'(
malam ni kita jumpa lagi okayyyy :) 
esok kitaorang akan pergi KUANTAN sama sama . yeayyyy 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...