Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Tuesday 3 July 2012

lama tak meng-updated

Assalamualaikum :)
HAHA lama ta updated , sukanya dapat updated . 
Nak tahu mane aku dapat online ?
Aku pun rasa bodoh sebab tak cuba selama ni . 
Tadi tengah bosan bosan aku amek la modem MAXIS BROADBAND yang lama then masukkan simcard bill aku yang aku guna untuk tab , skali boleh pulak . 
Dah nak dekat setahun aku guna number ni tahu tak , baru sekarang nak cuba , aku rasa bodoh sangat . 
HAHA . 

Semalam pagi aku pergi kenduri rumah sedara NF , ada cukur jambul and akikah anak buah dia , ZEEANNE SOFEA #omputeh tak nama dia , HAHA
Then tengahari tu nak gerak pergi kenduri member mak NF , aku ingat NF ikut sekali NF tak ikut . kete mak NF tinggal kat NF , then mak NF naik ngn aku gerak g rumah member dia , balik tu aku hantar mak NF balik aku lepak kejap then balik rumah , settlekan kerja rumah semua , kemas semualah nanti mama bising pulak kalau keluar je . Then text NF ajak keluar petang tu yela kitaorang tak lepak sangat pun masa kenduri tu , skali pukul 7 NF msg kita pergi minum jela kotor ni , aku pun okay jela kan . 
Aku pun gerak , sampai rumah NF , NF suh park kete naik kete mak dia , dia nak hantar lauk dekat KG KUANTAN rumah makcik dia , then isi minyak kete mak dia . kononnya nak pergi minum terus and pergi futsal . Then otw nak pergi rumah makcik dia gaduh sebab dia mara aku keluar semalam tak bagitahu dia . Sape suruh dia tanak msg aku padan la muka kann . HAHA . then lepas dah hantar lauk dia tanya nak pergi minum mana aku jawab 'tak payah balik je' , last last dia balik betul betul beruk betul dia ni , gaduh jap dalam kete then dia pujuk aku kitaorang park kete mak dia , naik kete aku pulak , cadang nak minum kat UPTOWN skali sampai dekat round the board seksyen 19 tu kitaorang bergaduh lagi aku geram aku pusing kat seksyen 18 pergi balik seksyen 7 , then sampai bawah blok dia tak keluar , aku pun geram luah semua yang aku ta puas hati , sampai menangis menangis , dia pun sama -.- then lastlast dia pegang tangan aku minta maaf semua . then gerak balik seksyen 24 , HAHA bodohkan , nak sampai pergi patah balik then pergi balik habis minyak jekkk . -.- sepanjang jalan tu dia hold je tangan aku . 

Sampai dekat UPTOWN kitaorang makan makan order gelas besar share dengan dia sweet tak sweet tak HAHA . then jalan jalan dekat UPTOWN tu dia tanya banyak kali nak apa apa tak , aku gelak je sebab dia susah nak belikan aku apa apa , #mesti ada yang fikir kedekutnya boyfriend dia nih , HAHA lantak la , janji aku happy . disebabkan dia jarang bagi barang la aku hargai and jaga semua barang yang dia bagi , kalau dah selalu bagi nnt mesti ta jaga kan . mula mula dia belikan aku tudung bawal , aku carik yang ada rose kat tepi tu tudung warna hitam , rose tu warna grey tapi tak jumpa , semua tudung yang dua tone je yang ada rose tu , aku ta suka yang dua tone . soo belila tudung biasa . then jalan jalan aku ternampak ada satu handbag ni cantikkkk , lastly dia ambil pergi bayar . aku terkejut gila , sepanjang jalan aku senyum je . HAHA gilaaa . Then gerak balik around 11.40 . sampai rumah dia 12.10 camtu lepak dalam kereta borak borak gelak gelak sampai pukul 1 . fine membazir minyak lagi -.- pergi isi minyak dia belanja then gerak balik . balik tu sampai sekarang kitaorang happy je . alhamdulillah . harap harap semua ini berkekalan . cepatkan la jodoh kami ya allah . aminn :) 

HAHA panjang benoo ceritaaa , penat sudah . dahla byebye assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...