Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Wednesday 9 May 2012

Hola Hola Hola


Assalamualaikum , 
yeahh yeahhh lama gila tak hapdated blog , 
ni pun pinjam lappy and berukband roomate , thanks roomate !
muahmuah :-*

Okayyy , tengok picture kat atas dapat rasakan tak yang aku tengah happy gila babiesss ni ! 
HAHAHAHHA 
yesss im happy !
banyak sebab yang aku happy , 
first sebab esok last paper , 
and esok jugak aku balik . 
selama 3 tahun aku tunggu saat saat ni , 
and akhirnyaaaaaaa sampai jugakk waktu dia ! 
ohhh yeahhhhhhh !
To my friends : 
Tina , Yuni , Ika , Yue , Pendek , Siti , Gee , Nana , Ermy , Mira , Ecah , Diana , and yang lain lain , tak larta nak fikir sorang sorang . 
'aku minta maaf selama ni aku banyak sakitkan hati korang , buat korang mara , buat korang terasa , and macam macam lahh , sorry tahuu ! halalkan segala apa yang korang penah belanja ke hutang yang aku terlupa ke , halalkan ye . iloveyouallssss :D

Second aku happy sebab aku baru je spend my whole day with my baby BUNCH !
NF :)
Okayy satu pagi yang hening hari ISNIN , dia hantar mak and kakak dia pergi kerja , aku tidur  HAHA kejamm . then dia balik hantar HAKIM pergi sekolahh , aku tidur jugak . sebab aku migrainn kesian dia . Bila dia balik , sambung tidur . Pukul 3 petang baru bangun . Nak pergi hantar nenek dia balik rumah makcik  dia but kitaorang singgah pejabat pos I-city dia nak bayar bil Astro and Elektrik . Then pergi bank dekat Bandar Baru nak bayar rumah tapi dah terlambat , bank dah nak tutup . sooo gerak pergi hantar nenek dia . Then bila dah hantar nenek dia , dia bawak aku pergi SMK Pendamaran Jaya , dia nak jumpa ustazah and tengok budak kawad , dia punyalah kejam dia tinggal aku dalam kereta and suruh matikan enjin . Okayyy satu stengah jam aku kepanasan . dia kata takpe , skali skala mandi wab . Kepala hottsss diaaa . Haiahh . Then dalam pukul 7 pm kitaorang pegi servis kereta , sampai 7.30 pm lepas servis kereta baru la aku dapat makan . dari pagi tak makan tahu sian aku , pergi makan dekat kawasan rumah lama dia . 
Then dia cerita semua pasal masa kecik kecik and dia sedih sebab teringatt . Atototototo jangan sedih okayy sayanggg . Saya ada ni . Then lepas makan pergi ambil mak dia balik kerjaa ., 
Lepastu hantar NF balik rumah sebab dia nak pergi ngajar kawad dekat uitm pulakksss . Then mak dia ajak aku pergi teman makan and beli susu HAKIM . Aku pun pergi laaaa . Serius happy sangat dengan dia . And       kitaorang cakap pasal jawa , sebab dia suka kutuk cara orang jawa cakap . Then aku cakap lahh ala awek awak tu budak KAPAR jawa tu capital A . Then dia kata awak orang jawa ke bukan kan ? saya rasa awak sorang je awek saya . Awwwwhhhh terharu terus . Terdiam teruss . Dia sarungkan cincin kapel kitaorang balik . And sebelum gerak Kuantan dia kata dia sayang aku sangat . Dia kiss dahi aku , suh jaga diri baik baik . Aku salam dia then gerak balik . Now kat Kuantan ! :'( Miss himmm .

Btw , 12 May ni aku ada bukak booth dekat Seksyen 7 dekat Court Badminton Bersebelahan Blok 15 . Aku ada jual Macaroons , Cupcakes , Meruku , Moist Choc Cake . And kawan aku ada jual Shawls and Square Shawls . Datang lahh ramai ramai beli beli support us okayyy ! 



Macaroons 


Moist Choc Cake


Meruku


Mini Cupcakes

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...