Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Wednesday 28 March 2012

Alhamdulillah :)

Assalamualaikum :)
Alhamdulillah sekarang aku mula tenang and legaa . 
Aku telah pun berpisah dengan NF . 
Yess memang susah pada mulanya .
Tapi akhirnya aku mendapat satu kekuatan yang aku tak pernah dapat selama ni .
Mungkin ini semua kuasa allah . 
Alhamdulillah .
Jujur aku masih sayang kat dia . 
And aku jeles bila ada perempuan contact dia . 
Tapi apa kuasa aku untuk menghalang , 
Aku hanya mampu melihat dan menangis di sebalik semuanyaaa .
Takpelaaa , kalau betul dia hak orang lain , tolong lah jaga dia dengan baik .
sayangi lah dia sepenuh hati . 
Jujur dan setia lah dengan dia walaupun dia tak setia tapi dia jujur orangnya .

To NF : kalau betul awak ada peganti tolong lah belajar setia . 
Jangan lah sakiti hati dia .
Saya mohon awak jangan lah lupa kat saya . 
Saya kat sini sentiasa doakan kebahagiaan awak selalu . 
Sumpah saya masih sayang dan cintakan awak , tapi biarlah masa yang mennetukan segalanya .
Saya redha kalau awak bukan milik saya .
:')

Sakit dalam hati ini susah nak hilang . 4 tahun 7 bulan bukan waktu yang singkat . macam macam kita dah lalui sama sama . suka duka nangis gembira . Tapi akhirnya ini kesudahannya . Jujur aku PASRAH dengan semua ni . Aku seperti tidak lagi mempercayai lelaki . Hati aku kosong . KOSONG ! Aku tiada tempat untuk meluahkan semua ini . Semuanya tersimpan dalam hati aku yang dah lukaaaaaa . Semakin luka sekarang ni . Selepas kita putus kenapa awak tak boleh berhenti contact dengan mana mana perempuan ? Adakah kau tak rasa kehilangan aku . 

# DENGAN INI AKU BERJANJI PADA DIRI AKU SENDIRI AKU AKAN PERGI DARI HIDUP KAU SELAMANYA . KAU PERGILAH CARIK OR LAYAN YANG MANA YANG KAU SUKA . AKU TAHU AKU TAK CANTIK AKU TAHU AKU GEMUK . AKU TAKDA SEMUA CIRI CIRI YANG KAU CARI SELAMA NI . PERGILAH KAU . PERGILAH KAU BAHAGIA DI SANA . JANGAN SESEKALI KAU PATAH BALIK KEPADA AKU . SEBAB HATI YANG LUKA INI TAK MUNGKIN AKAN KEMBALI , TERIMA KASIH NF :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...