Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Tuesday, 20 March 2012

Holaaaa holaaaa holaaaaa :)

Assalamualaikum .
Lama sudah tak updated blog . 
Dah bersawang gila . 
Spider betina pun dah beranak dah . 
Last entry pasal rayaaaaa . 
Okayy dah berabad !

Hye koranggg ! 
Banyak benda happy and sedih dah jadi selama aku tak updated blog . 
Takpela past is past right ? 
And guess what !

Today is my Monthsary with who ?
Of course la my baby Nabil Fikri . 
Alhamdulillah kami masih bersama . 
Insya'allah dengan izin allah kami akan bersatu juga satu hari nanti . 
Saya perlukan doa dari semua ! :)
Terimas !
Happy Monthsary Sayang ! 
Dahla jangan merajuk lagi . 
Saya rendu awak tahu ?
Dia merajuk sebab masa dia call aku borak dengan lelaki sekejap .
Dia memang kuat cemburu teramat sangat !
Redha -..-

Yeayy diam tak diam sebulan lagi aku habis praktikal . 
Dan tamat la status aku sebagai pelajar Diploma dan Pelajar KPTM. 
Insya'allah aku akan sambung degree at UITM . 
Insya'allah kalau dapat . 
Saya perlukan doa korang lagi :)

Haaa last cerita , btw saya akan jual handbags online . 
Sila Klik Link Ini :

Sila lah bershopping and jadi customer saya . 
Tolong support business saya ni . 

Okay done , nak tidur esok kerja .
Praktikal belum habis -..-
Selamat malam . 
Nanti saya akan post yang lain . 
Insya'allah kalau rajin . :)
See you next time readers !
iloveyouall !

ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...