Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Thursday 1 September 2011

Raya Raya Raya .

Assalamualaikum to all reader's ! 
btw Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin ! 
Tahun ni sangat membosankan , macam raya raya sebelum ni pun bosan juga ,
So bagi aku raya takda apa apa yang istimewa . Biase je .
Sehari sebelum raya , aku sebuk carik baju rayaaa , HAHA keje last minute .
Pergi jalan TAR cari cari colour orange ta jumpaa , jumpa colour gold camtuh kat MAYASILK . 
Beli je laa sbb tu colour pilihan aku jugaakk . Lepas tuh pergi SACC berbuka kat ASIARI . Then naik atas pergi GULATIS carik baju orange , nasib baik jumpaa fuhhh -.- beli shawls sekali kat GULATIS malas nak cari tempat lain lagi .
Balik tuh hantar k.ryn and acan kat rumah dia . acik bawak aku balik sentosa. amek 1 kotak mercun yang papa bawak balik . main kat rumah atokk . wohaaa time ni best HAHA. 
 
Pagi raya as usual , pegi rumah atok , jumpa atok , cousin , aunty uncle semua . Salam salam.
Duit raya yang penting ! makin besar makin banyak duit raya , tanak keje lah macam nih :D
Petang petang sikit balik rumah , pukul 6 tido sampai 9 malam . 
bangun bangun pegi kedai buat kuih cornflakes :) *tapi sekarang dah habis NF and Family dah kebas , 
malam kang buat yang lain. 
Malam tuh tido pukul 4 pagi sampai 1 tengahari . Bangun bangun siap siap pergi rumah NF . 
tiba tiba NF kata bawak makcik dia pergi JJ Bukit Raja . Aku suh taxi tuh drop by aku kat JJ Bukit Raja . Jalan jalan sempat lagi beli sliper PADINI. Lepastuh makcik dia kata hantar makcik dia dulu , makcik dia nak melawat orang sakit . Sementara NF hantar macik dia , aku pergi MCD makan set nuggets jeh . Sebab sebelum gerak tadi dah makan nasik #cehh tuh pun nak bagitahu , arghh suka hati aku lahh nak crite belog haku kan :P
Lepas tuh NF smpai aku ajak dia tengok Hantu Bonceng . Lastly penuhhhh . Demmmm -.- #raya pun penuhh. kureng betul lahhh .
Jalan jalan . tiba tiba dia nak belanja Kenny Rogers . Aku dah kenyang Demmmm ! 
Dia jelahh makan , aku order Mash Potato Ala Carte jehhh -.-
tapelaaa next timee ., lepastuh balikkk . 
Raya kat sana salam family semuaaa , dapat duit rayaa . mak NF and aunty NF bagiii !
Ilebiuuuu lahhhh ! :D
Then NF tak bagi balikk , tidur lahh sane sehari . Harini baru balik . Dah melutut minta maaf #cam laki bini dahh , ahhh bia ahh sebuk jehh !
Dia pun minta maaf bagai , #jangan buat lagi tahuu !
Balik balik now jaga ACAN ! my HEROOO ! ILY !
Okay itu jehh ! Assalamualaikum !

Saya minta maaf kat semua pembaca kalau ada tersinggung apa apa . semua ini adalah gurauan semata mata ! :)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...