Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Friday 19 August 2011

Berhabuk berspider dan segala ber lagii

Omaiii , aku rasa dah lama gila gila tak updated bloggg , sebab malas lahh haha.
Lagi seminggu nak raya , aku rasa still sempat lagi kalau aku nak ucap selamat berpuasa kat semuaaa , aku puase pun tinggal 6 hari tahun ni , sebab ABC :)

Selamat hari raya jugaaa , aku wish awal sebab aku tahu , aku susah nak updated blogg , haha !
minta maaf atas semua ayat2 dalam blog and perangai and mulut aku kat luar sana kalau ade yang terasa . minta maaf ye , 0-0  okayy ?

Waaaa aku belum beli pun baju raya , 1 hape pun ta beli lagi , jeles tgk org yang dah beli . papapapapapapappa nak baju rayaaaaaaaaaa. :'(

hari ni 19.08.2011 bermakna esok 20.08.2011 . anniversary aku and NF 4 tahun ., kita tunggu je la apa yang jd malam ni . sebab act kitaorg tgh gaduh . dah seminngu lebih gaduh . sooo tgu je la malam ni apa yang jadi . jeng jeng jengggg :D harap sangat bnd baik baik je yang berlaku .  
apa pun mi nak cakap yang mi sayang sangat kat abg , and thanks coz terima ni seadanyaaa . thanks tahan dengan perangai mi , terima kasih cintaaa :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...