Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Tuesday 26 July 2011

Ehh spiderr pergi pergii !

HAHA mesti pelik dengan title post kan ? Yela kan aku dah lama,  tak updated blog , so blog da berhabuk and berspider dah ni , HAHA ! ish merepek dah ni . 

Assalamualaikum u'olls !
HAHA lama kan tak updated ? maklum la busyy sikit * busyy ke ? malas nak updated actually :D

dua minggu lepas aku balik rumah semata mata nak celeb birthday HUDA ! Happy birthddayy mok ! I Love You ! kau menangis mokkk !  lembik jugak kau nih , HAHA ! Semoga panjang umur and murah rezeki , and aku have fun gila with ALONG and ZIRA ! gila gila la perempuan ni keluar . Shopping shopping ! tapi paling tak best masa nak balik , train delay lama nak mammm ! tension tahap tapir dah time tu . Masuk jek train macam macam bau bauan ada , kenangan with ALONG !
 ni sikit sikit picture birthday taleh banyak banyak HAHA :D






lepas tu last week pulak ada gotong royong kat kolej , selama 5 sem aku kat sini , ni first time aku pegi gotong royong HAHA takpelaaa at least pegi jugak walaupun sekali . best laa , gotong royong ni buat aku rapat dengan junior junior yang ade kat blok F sekarangg .,








HAHA seronok kan ? bila tengah happy perasaan sedeh pulak datang . humm nth la smp bila pun tak tahuu . 
aku cube bertahan . aku akan cuba demi kita sayang ! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...