Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Monday 4 July 2011

College life :')

First first memang amat menyeronokkan , aku sampai jek hostel semua member keluar !
aku pun kemas kemas barang , lepas tu nana call aku . 
ajak teman dia tido malam tu sebab housemate dia semua balik . 
First first jawab boleh sebab tak tahu lagi keadaan rumah dia . 
Bila sampai aku buat keputusan , tido kat bilik aku jek , sebab rumah dye memanjang ke belakang , 
then kita dua orang je , agak takut lahh . 
Mase tuh Linda and Ecah ade lagi kat rumah tu , Nana amek aku naik kete , pinjam abg Ecah punya .
Bila maghrib tuh abg ecah msg suruh beli kan barang kat giant dia malas nak keluar .
Kitaorang pun alang alang tade barang nih kitaorang pun borong lah sekali . 
Balik tuh hantar Linda balik then pergi makan , pastu balik rumah abg Ecah . 
Abg Ecah pun hantar kitaorang balik hostel . Mandi mandi . Tidooo !

Esoknya , bangun pukul 1 , acik call suruh siap . tengah tengah h dah pukul siap kak ryn msg , bunyik camni .
Tuttt tuttt tuutttt : Adik , bawak tilam and baju mandi sekali kita tidur kat Berserah Kbai !
Aku cepat cepat packing semua then acik datang , gerak Tanjung Lumpur .
Beli ikan , sotong , udang , yang suda di goreng ,. 
Then ratah dalam kereta sebab mase tu 3pm tapi sepatah haram tak makan dr pagi . sangat lapa . 
Sampai sane rehat rehat then bawak Acan swimmm , balik tuh keluar makan , balik dari makan terus tidooo !
Esoknya bangun bangun aku sesak nafas , batuk berdarah . Sumpah sakitt !
Pukul 10 tuh bawak Acan g mandi kolam , walaupun tak sehat
 *sebab abg and kakak ipar aku tak tahu aku sakit :)
Sampai pukul 11 , mandi mandi then check outt . Gerak balik Kuantan .
Pegi East Coast Mall tade parking , kua balik , pergi Megamall . 
Tu pun ramai jugak tapi tade choice . Abg and kakak ipar aku tunggu kat Pizza Hut . 
Aku beli barang kat Giant . * beli lagiii :D
Lepas tuh , makan makan pizza then balikk . sebab dorang dah letih sangat .

Harini aku kehulu kehilir nak berdaftar . Banyak masalah , tade slip PKK laaa , 
compaun laaa , bilik masalah laa , tp still bersabar . Yelaa kan kita tak jangka semua nak jadi kan , 
soo yang boleh buat hanya bersabar . Selalu masalah datang kenapa lah kan . 
Nak wat cane kan , Redha menghadapi dugaan :)
Ok lah nak off , ngntok sangat tadi meredah hujan bersama Mira , Man , Diana and Ecah .
Esok pulak kelas pukul 9 pagi . Selamat Malam Readers !



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...