Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Thursday 2 June 2011

1 june 2011

Pukul 3.30 petang aku bangun . Abg aku text nak hantar Acan pukul 4, golek golek pukul 4 mandi . keluar je toilet tengok abg aku dah sampai tapi Acan tido . Abg aku terus gerak g kerja . memang bosan sangat lah , texting dengan N aku cakap aku bosan , and text banyak banyak lagi . aku kacau Acan tido tapi tak bangun gak . Pukul 6 Acan bangun , bukak upin ipin . bagi makan semua . tiba tiba 6.30 N text dah sampai depan rumah . Heee dia tahu aku bosan dia datang . Thanks abanggg ! :) Dia banyak berubah sekarang , alhamdulillah , harap harap perubahan ini berkekalan :)  Malas nak taip . Kbai !




LOL :
Nabiladira

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...