Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Thursday 30 June 2011

Berat untuk melangkah .

Lama jugak aku ta updated kan ?
Aku ada banyak cerita tapi aku taktahu nak mula dari mana , 
sampai la aku lupa story2 tu . 
Btw hari tu aku keluar dengan N pergi PKNS je sebab aku nak cari baju kurung untuk kelas ,
Then dah jalan jalan cari baju semua , decide nak balik sbb taktahu nak pergi mana dah , 
aku tanak balik rumah dia , tapi dye pakse jugak naik sebab dye nak rehat ye la dye tak cukup tdo , 
3 hari turut-2 kitaorang tido pukul 5 pagi .
Then yang ada kat rumah makcik dia and akem . N pun masuk bilik dye nak rehat . 
Aku duduk lah kat ruang tamu tengok tv , lepas tu makcik dye suruh kejut dye bawak makcik dye pegi giant , 
HAHA sian dye baru nak rehat , pastu dye pun bangun mandi , 
makcik dye mandi then pergi giant , 
aku and akem tinggal kat rumah . 
Akem tido aku bosan , 
aku pun gosok lah uniform and baju baju yang dia nak bawak pergi kem . 
Bila dia balik baju semua dah siap di gosok and aku letak kat atas katil , 
dye masuk bilik aku tengok tv , 
pastu dye kuar bilik senyum senyum kat aku ,
aku buat muka tatahu jek :p
Then dia baring baring kat atas kusi ruang tamu , 
aku duduk atas lantai dekat akem tdo , makcik N duduk atas kusi .
ble makcik dye siap siap nak pergi kerja kitaorang pun siap siap nak pergi gunting rambut N and akem ,
and makan kat pakli . 
N makan bubur and aku makan nasi lemon kongsi dengan akem . 
dalam pukul 8 kitaorang still lepak lagi kat kedai dengan akem , 
akem tak tentu arah dah .
Last last akem cakap kuat kuat
'Mama dah malam laaa , jum la balik '
orang sekeliling pandang aku , 
Omaiiiiiiiii... maluuu weyhhh !
N gelak kan aku . akem pun gelak . 
Kurang asam , then balik laaa . 
dah sampai rumah tu main main dengan akem jap then acik text cakap dah sampai .
Aku pun salam N kat bilik , dye kiss dahi aku and hug aku then nanges ta bagi aku balik . HUHU
macam macam pesanan dia bagi . 
padahal pesanan yang sama je . 

Pastu malam tu aku baru perasan wallet aku tertinggal kat rumah dia , 
sepatutnya N hantar pagi td , pastu dia bagitahu nenek dye masuk spital , 
dye nak pegi tengok jap . 
aku cakap okaayy .
dalam pukul 4 dye text otw nak datang rumah aku . 
bila dah sampai salam bagi wallet then aku ingat dya nak balik , rupanya nak borak ,
kitaorang borak borak lama jugak , banyak kali start enjin then matikan balik sebab dua dua tanak pisah :)
Last last nekad dua dua kena jugak pisah huhu , 
dye start enjin and tunggu aku masuk dalam umah kunci semua dia pun balikk .
balik terus msg sampai dia tertidur . 
maghrib tu dye bangun dye kata nak kemas kemas baju and nak gerak , sayu jek hati aku dengar.
aku pun cakap okayy . :(

Bila dah siap semua dye text aku ,
sayang jaga diri okay ? 
jangan nakal , jangan gatal ,
balik pahang nanti jaga tingkah laku , 
jangan bebas sengat , belajar sungguh sunggu .

haiahh ! rasa nak nanges HAHA.
Aku cakap okayyyy !
Then texting sampai la sekarang ,
dia cakap esok dia busyy .
Hummmm ni yang tamo nii ,
tape laaa kejap jek 3 hari jek huhuhu .

Noww dia dah pun pernah , lusa turn aku pulak ,
serious tanak balik kuantan ,
uwaaaaaa please nak cuti lagiiiii .
barang langsung tak kemas lagi ,
sebab takda mood nak balik , hummmm
Acaneeee ? =='

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...