Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Wednesday 29 June 2011

Bulan penuh dengan masalah :'(


Seriously i hate this feeling !
Hari tu dengan masalah family , aku , N , semua lahhh !
And now lagi masalah datang ,
ya allah dugaan apa yang kau cuba berikan ini ya allah , 
aku ta kuat untuk menangungnya ya allah , 
tolonglah ya allah , 
aku bermohon padamu ..
hilangkan lah segala masalah ini ya allah , 
aku lemah , aku ta kuat untuk menangung dugaan berat begini . 
Dalam bulan ni , hampir setiap minggu aku didatangi dengan masalah ,
aku tak dapat nak tanggungnya lagi ya allah :'(

kenapa sekarang aku tak rasa nak kongsi masalah aku dengan sesiapa pun ?
dengan N pun aku tak cerita , dgn family pun tak , 
kenapa aku pendam sendirian sekarang ?
ya allah , aku banyak berubah lepas banyak masalah datang , aku bermurung setiap hari , 
aku menangis setiap malam , mood berubah ubah , 
ya allahh , tolong lah hamba mu yang kerdil ini ya allah !
kuat kan semangat ku , teguh kan imanku . 

:'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...