Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Friday 1 July 2011

Selamat Tinggal



Assalamualaikummm !

Bila pagi menjelma tiba aku akan berangkat ke Kuantan , tempat aku menimba ilmu .
Terasa berat sangat hati ini untuk melangkah keluar dari rumah ni , 
Boleh tak patah kan balik masa ke sebulan yang lepas ?
Sebab saya nak cuti lagi , pleaseee =='
Okay Nabila dah mula mengarut . 
Humm perasaan aku sekarang 50 - 50 . 
Hati aku berat nak pegi sebab aku 'kurang' suka dengan environment kat sana . 
"BUKAN TAK SUKA YE,KURANG ! KANG ADE LA MULUT MULUT YG MENGATA TUH"
and yang membuat kan aku nak pergi sana sebab nak jumpa kawan kawan ! antaranya :

Mira ( yang dulunya roomate tersayang tapi kini tidak lagi ) HAHA ,
Nana ( yang mengambil roomate ku pergi ) gurau jehh ,
Hamidiana ( tempat luahan perasaan ku ) ,
Ermy ( tempat aku bergaduh ) ,

Nana ET ( budak sekepala ku ! )
Linda ( tempat aku menangis )
Along ( tengah bermanja ku )
Ecah ( budak kecik yg bambam )
Dilla ( tempat aku toucing ) HIHI.

Wawa ( tempat bermanja + luah perasaan + study )
Kak Azie ( org yang boleh baring kat riba )
Nana ( kekasih hati ku di KPTM )
Ika ( tempat bergaduh + manja + gurau + lepak )

Kalau ada yang ta tersenarai jangan merajuk , anda penting juga untuk saya tapi tak larat la nak tulis . 
Hihih ! Muahmuah la semua !

Btw harini 1hb . MARA is cominggg ! yeayy ! tapi sebahagian duit itu perlu dibayar untuk kompaun ,
Terima Kasih KPTM :)

Tapelah ade lagi separuh kan , boleh gunaaaaa :)
Jumpa petang nanti ye kawan kawan . 
Nantikan kepulangan ku ,
*flying kiss !

KPTM KUANTAN nantikan kedatangan ku !




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...