Ni belog aku , if ada yang tak suka korang boleh tekan button (x) yang ade kat atas tu dan berambus . kedatangan anda tidak dialu alukan sama sekali . kepada sesiapa yang selalu follow cerita aku , thanks a lot ! teruskan usaha anda ! sayang korang ! muahmuah ! be my followers ! :)
Daisypath Happy Birthday tickers

pengikutsetia

Sila lah tekan butang LIKE ni , Ty ! :D

Thursday 9 June 2011

Alhamdulillah :D

Malam sebelum gerak kitaorang gaduh , HAHA biase lah kan gaduh tuh . gaduh sebab dia text aku . aku suruh dia online . dia tanya kenapa aku cakap rindu . dia kata msg suda ke slh send . maksud dia , dia nak cakap aku send msg tu kat orang lain tp tersalah hantar kat dia. padahal mmg nak hantar kat dia pun . aku pun ape lagi anginnn satu badan la . kalau aku tuduh melulu tahu pulak dia nak angin . last last aku off hp tidooo ! HAHA ! 


Keesokkannyaa , aku pun pergi lah rumah dia kan . bajet nak lepak lepak jek lastly dia tak bagi balik . aku msg abg aku pun dia malas nak ambik dia baru balik keje penat . ok . malam tu dia g kawad aku pun gosok kan baju dia , uniform semua , letak atas katil . malam tu sebelum balik dia belikan aku burger oblong ayam . makan makan . pastu tengah malam tu kitaorang gaduh . aku saja carik pasal ungkit balik bende bende lama . HAHA. pastuu aku selambek jek tido . tiba tiba aku terdengar orang teresak esak pegang usap tangan aku . aku bukak mata kecik kecik tengok dia nangiss . awwwww! terharuuuuu . aku tutup mata balik . biar lah dia terus menangis . HAHA . pukul 4 pagi aku terjaga dia keluar dari bilik sambil sedut hingus dia . HAHA . aku lapa pulak masa tuh . aku tukar baju pergi 7eleven beli roti and air . pukul 4 pagi ! hebad kan ? Btw aku kalau tension mmg begitu . and N buat tatahu jek , kan ego dia lebih sangat . soo aku tak kesah la dah biasa . Asalkan aku dah berjaya buat dia nanges BALIK setelah 3 tahun . last nanges masa mula mula  kenal jek . HAHA siann aku . balik 7 eleven aku pun tidoo balik . 


Keesokkannya aku bangun pukul 3 petang ! wahhh . hebad ! aku pergi kejut dia . tengok mata bengkak . siannya lah 'laki aku'. HAHA , aku masuk bilik . bincang dengan dia dalam bilik . Last last dia nanges depan aku . dia kata ' abang dah tak buad semua tu mi . skang abg dah sedar abg ade mi je . mi je paham abg . abg tanak orang lain lagi . abg cakap betul abg ta buad dah . tapi abg tahu susah mi nak percaya kan . takpelah kalau tak percaya abg tahu abg banyak buad salah kat mi ' airmata pun turun cam air terjun . aku pun kesian tengok dia . aku terus hug and cakap 'dahla sayang . jangan buad lagi ok . mi tanak dengar lagi pape pasni ' kitaorang pun berbaik lahh . lepak umah je satu hari suntuk . pukul 8 cousin dia datang , lepak main main dengan kimi & akem . Kawan N ( apis ) pun datang rumah nak tebuk beret and kilat kan kasut . aku pun buat air and biskut . pukul 12 aku msg dia aku nak tido dulu . pukul 4.30pagi aku terjaga akem nangis . sekali aku tengok kat luar N takda . dalam kepala otak aku ni fikir dia dah lepak minum dah dengan apis tu padahal pagi tu nak g kem . mase nak g toilet lalu depan bilik mak . tiba tiba terdengar suara aku intai kat tingkap N dengan apis tengah kilatkan kasut lagi . adoiiii lamanya . aku tegur la dorang . tiba tiba dua dua melatah ! HAHA ! pastu aku terus tak tidur . N masuk rumah pukul 5.30 . kitaorang borak borak . dia kata ' abg berat hati la nak g ' aku tanya kenapa ? dia kata ' abg ingat masa abg nak pegi umi takda . ni umi ade depan mata , buat abg nak cancel jek .' HAHA aku cakap la ' 4 hari jek sayanggg ' padahal dalam hati , cancel la cepatt :) aku pun pergi masak breakfast . Cekodok ikan bilis + kopi panas perhhhh ! dia pergi mandi . pas masak aku pulak mandi . siap siap bagi dia makan and minum . pastu apis msg dah nak gerak kelam kabut dia siap ., makan tak habis . aku pun simpan kan cekodok tu dalam bekas suh makan lam kereta :) sebelum pegi dia pesan macam macam . buat apa je kena msg . adoi ! abg mi nak berakkkk ni ! HAHA . pas dia pegi aku pun tido . pukul 12 abg aku pun sampai . amek aku . pastu g amek acan bawak balik rumah . malam ni dia tidur rumah . HAHA ! sebab tu rumah aku bunyi cerita UPIN IPIN jeee !  pastu petang tu aku basuh garage and bawak acan main air ! HAHA best gilaaaa ! pastu N msg cakap dah sampai . tidur khemah and takda plug nak charge hp ! 4 hari pulak tu . now dia off hp bila free je dia on . aku sentiase mengharapkan dia on . :(  mi rindu abg tahu ? sekarang tengah karang cerita ni sambil nanges and tersenyum :') awak jaga diri ye sayangggg !




LOL :
Nabiladira

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...